مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


باصرفه سازی وردپرس با پلاگین wp-optimize
تحت عنوان او‌لین مقاله از بخش پلاگین های وب سایت , می‌خواهیم پلاگین با صرفه سازی وردپرس را به شما معرفی کنیم. عمل اصلی این پلاگین با صرفه سازی دیتابیس و تطهیر آن هست. همان طور که میدانید پاک سازی و با صرفه بودن دیتابیس میتواند در ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما تاثیر بگذارد.

طراحی سایت
با صرفه سازی وردپرس با پلاگین wp-optimize

پلاگین wp-optimize وظیفه باصرفه سازی مقر داده یا این که به عبارتی دیتابیس ( Database ) را دارااست.

مثلا زمانی شما نوشته ای در وردپرس قرار میدهید و بعد از آن آن را دستکاری می‌کنید , یک اسکن از آن در دیتابیس شما ذخیره می‌گردد این مورد راجع به پیکربندی وب سایت و همینطور بخش ایده ها نیز صحت می نماید.

سفارش می کنم: پلاگین لایک و ری اکشن وردپرس
لذا با اخذ و نصب این پلاگین میتوانید از دست این پیکربندی بی به کارگیری خلاص گردید.

یکی مختصات پلاگین وردپرسی wp-optimize باصرفه سازی اتومات آن میباشد , به صورتی که میتوانید از بخش پیکربندی پلاگین , با صرفه سازی آن را به طور خودکار قرار دهید و برای آن زمانه مشخص و معلوم فرمائید, مثلا در ۲ هفته یکبار این فرآیند صورت بپذیرد.

مهم ترین مختصات این پلاگین بدون‌پول بودن آن می‌باشد.

شما با نصب این پلاگین می‌توانید علاوه حذف رونوشت ها، پیشنویس های اتومات، ایده ها اسپم ، ایده ها تایید نشده را نیز با یک کلیک منزه نماید و همینطور جداول مقر داده شما‌را با صرفه سازی و فشرده سازی فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 15:40


در حالتی‌که می خواهید با وب لاگ خویش یک کسب و عمل شیوه بیندازید، یکی‌از سودآورترین راهکارها تولید و فروش یک زمان آموزشی آنلاین میباشد. درین فراگیری قصد داریم با استعمال از وردپرس، یک عصر آموزشی آنلاین و بدون پول فعال سازی کنیم. بخش اعظمی از بلاگ نویس‌ها مانند Pat Flynn و Yaro Starak به آسانی با ف ...

طراحی سایت

اکثری از بلاگ نویس‌ها مانند Pat Flynn و Yaro Starak به آسانی با فروش عصر‌های آموزشی آنلاین در بلاگ‌های خویش، هزاران دلار کسب در آمد کردند. در شرایطی که در یک قضیه مختص، تجربه یا این که علم دارید، شما هم میتوانید یک زمان آموزشی ساخت فرمایید و علاوه بر اشتراک علم خویش، بلاگ خویش را به یک منشاء درآمد تبدیل فرمائید. اگرچه ممکن می باشد این عمل پیچیده به حیث رسد ولی فعال سازی این کسب و فعالیت با وردپرس، بی آلایش و فارغ از هزینه هست. به این ترتیب سفارش میکنیم تا آخر این یادگرفتن با لیداوب باشید.

چرا از وردپرس به کار گیری کنیم ؟
معمولا شما برای تولید و فروش عصر‌های آموزشی خویش و همینطور مدیر علم آموزان خویش، نیاز به یک پلتفرم LMS (سیستم رئیس یادگیری) آنلاین دارید. البته برای این پلتفرم‌ها می بایست کارمزد و حق اشتراک ماهیانه پرداخت نمائید. در وردپرس نیز پلاگین‌های زیاد و نیکی برای این فعالیت موجود هست. پلاگین‌های مبلغی معمولا خصوصیت‌های بیشتری را ارائه مینمایند و صرفا یکبار لازم هست برای آن پرداختی انجام دهید. علاوه بر این میتوانید از پلاگین‌های بدون‌پول وردپرس نیز به کارگیری نمائید.

شایسته ترین پلاگین های مجانی وردپرس
برای LMS پلاگین‌های مجانی متعددی در وردپرس موجود هست. البته اکثری از آنان یا این که منقضی شدند یا این که خصوصیت‌های ضعیفی را ارائه مینمایند. پلاگین‌هایی که درپی معرفی می کنیم، فعلا جز شایسته ترین پلاگین‌ها برای فعال‌ساز‌ی سیستم مدیر آموزشی می باشند.

1. LeaPress
LeaPress

LeaPress، جز محبوبترین پلاگین‌ها هست که علاوه بر بدون پول بودن، استوار نیز می باشد و شاید صرفا پلاگین بدون پول برای سیستم رئیس آموزشی باشد که به طریق منظم به روزرسانی میشود. این پلاگین، پباده سازی زیبایی دارااست و حتی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که برای سفارشی سازی ظواهر عصر‌های آموزشی خویش، از تمپلیت‌ها استعمال فرمائید و تجربه کاربری بهتری را بری علم آموزان خویش مهیا فرمایید. با این پلاگین شما میتوانید محتوای متنی و ویدیویی ساخت فرمائید و به درگاه‌های پرداخت PayPal متصل گردید.

2. LifterLMS
LifterLMS

LifterLMS، یک پلاگین جدیدتر برای سیستم مدیر آموزشی محسوب میشود که ظواهر امروزی‌تری داراست و با ارائه مورد‌های سفارشی سازی، قابلیت و امکان ساخت یک پلتفرم آموزشی آنلاین و اثرگذار را آماده می‌نماید. این پلاگین همینطور امکان‌های دیگری هم ارائه میکند که می‌قدرت با پرداخت هزینه، از آن استفاده نمود. 

3. MasterStudy LMS
MasterStudy

مطالعه طولانی تر در لیداوب:
طرز اتصال درگاه پرداخت PayPal در لاراول
MasterStudy LMS، یکی‌از دیگر از پلاگین‌های خوب و بدون‌پول می‌باشد که میتوانید برای راه‌اندازی یک سیستم رئیس فراگیری در وردپرس از آن استعمال نمائید. این پلاگین به شما این قابلیت را می دهد که براساس برنامه‌های آموزشی خویش، محتوای متنی، ویدیویی و اکران‌های اسلایدی ساخت فرمایید. همینطور، می توانید برای اخذ شهریه زمان‌ها با درگاه‌های پرداخت PayPal و Stripe نیز یک پارچه گردید.

4. CoursePress
CoursePress

CoursePress، یک پلاگین مطلوب برای سیستم مدیر یادگرفتن مدرسه های و دانشگاه‌ها هست و از گزاره خصوصیت‌های آن می‌اقتدار به قابلیت ساخت عصر‌های نامحدود، بررسی‌های اتوماتیک، گزارش، نمره‌دهی و بقیه خصوصیت‌های موءثر اشاره نمود.

اجزای اصلی یک زمان آنلاین مفید
پیش از استارت به فعال سازی سیستم مدیر آموزشی، طرح ریزی محتوایی‌ خویش برای برگزاری عصر‌های آموزشی بایستی به طور کامل فراهم باشد. ساخت یک زمان آموزشی آنلاین، مشابه به گذاشتن یک مقاله نو در وب لاگ وجود ندارد. عصر‌های آنلاین نیاز به طرح ریزی ظریف دارا‌هستند و نتایج مخلوط محتوای درست، تکلیف‌های صحیح و چند درس می‌باشد که به یکدیگر دارای ارتباط یا این که غیرمرتبط می‌باشند.

علاوه بر این، مخاطبین شما برای مطالعه محتوای ارائه گردیده در عصر، وقت صرف می کنند. براین اساس، علاوه بر اینکه هر زمان بایستی تماما مملو از داده ها باشد، باید علم آموزان را ترغیب به یادگیری بیش تر و شرکت کردن در زمان نماید.

یک عصر آموزشی آنلاین خوب، معمولا از محتوای تعدادی رسانه‌ای مانند موردها تحت تشکیل‌شده هست:

دروس ویدیویی (شما می توانید در دروس خویش از ویدیوهای یوتیوب به کار گیری نمائید)
محتوای متنی اکران اسلایدی (می توانید از اسلایدهای تارنما SlideShare در دروس خویش به کار گیری نمائید)
امتحان محتوای قابل دانلود (پی دی اف، گزارشات، مطالعات موردی و غیره)
تکلیف‌ها و امتحان‌های آخرین

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 14:56


وبسایت‌های فروشگاهی ارزان آیا حقیقتا چیز خیر و خوبی هست و یا این که نه؟
حقیقت در‌این می‌باشد کسب و فعالیت ما برای اینکه بخواهد از دکان اینترنتی به کارگیری نماید و ساخت سایت فروشگاهی را داخل خویش داشته باشد به دو مدل تقسیم میگردد:

طراحی سایت

یا این که ذاتا یک بیزینس می‌باشد که موجود است و کسب و فعالیت سنتی می‌باشد که از پیش وجود داشته که یک مغازه به حالت فیزیکی داشته می‌باشد و یا این که سعی سنتی خویش را داشته می باشد و امروز قصد داراست به خویش قابلیت و امکان تاچ پوینت و یا این که نقطه تماس مغازه آنلاین را بیافزاید
یا این که یک کسب و کاری هست که از شالوده به عبارتی دکان آنلاین می باشد مثلا فروشگاهی مانند دیجی محصول خویش در واقع یک پلتفرم میباشد و در‌حالتی که آن را حذف فرمایید و نباشد دیگر این کسب و عمل وجود فرنگی نخواهد داشت.
البته بخش اعظمی از کسب و شغل های به عنوان مثال قنادی‌هایی که در درحال حاضر دارا هستند دلیوری آنلاین می گذارند اگرکه وب سایت آنلاین آنها حذف شود قنادی آن‌ها در رمز جای خویش محفوظ باقی میماند و به فعالیت خویش ادامه میدهند سفارش ما این می باشد که در شرایطی‌که کسب و فعالیت شما، پلتفرم شما، کل معاش شما به عبارتی مغازه آنلاین می باشد به ساخت سایت فروشگاهی ارزان حتی یک دقیقه تفکر نکنید.

چون به هر هم اکنون پیچیدگی‌ها و ظرائفی که یک کسب و فعالیت بایستی داشته باشد را بهتر هست به صورت ماهر و با طراحی وب سایت فروشگاهی ماهر پیش ببرید.

چنانچه کسب و فعالیت شما یک کسب و فعالیت سنتی هست که موجود هست و برای ارتقاء بضاعت و توان و ارتقاء اثرگذاری شما قصد دارید نقطه تماس دکان آنلاین را نیز به نقطه تماس‌های قبل خویش بیافزاید اینجا می‌باشد که ساخت سایت فروشگاهی ارزان میتواند به شما تا حدودی در آستانه رویکرد یاری دهد.

این به شما امداد می نماید با هزینه کمتر و در طول کمتر به مغازه آنلاین خویش دست پیدا نمائید.

نقطه قوت شما وجود مغازه فیزیکی بود که دفتر ها شما می‌باشد و شما در اصلً قصد دارید به مخاطب خویش یک قابلیت رابطه بهتر دهید به‌دنبال می توانید این دکان آنلاین ای که دارید را به ندرت توسعه و گسترش دهید و به روز فرمایید و در گیر تغییر تحول فرمائید.

البته به هر اکنون شما یک کسب و فعالیت سنتی دارید و شما قصد دارید در کنار آن یک دکان آنلاین فعال‌ساز‌ی نمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 13:32


سرفصل‌های پست [نهفته کردن]

1 عارضه ها به کار گیری از خدمت CDN در وبسایت
2 کانال تحویل محتوا (CDN) چه می باشد؟
2.1 خدمت CDN چه طور عمل می نماید؟
3 مزایای استعمال از CDN
3.1 1 – پیشرفت در عملکرد
3.2 2 – معدود کردن هزینه پهنای‌باند
3.3 3 – در دسترس بودن و مقیاس پذیری بالا
3.4 4 – ارتقا سئو
3.5 5 – امنیت بیشتر‌خیس
4 آزمایش سرعت CDN
4.1 فارغ از CDN (دالاس ، تگزاس ، امریکا)
4.2 سوای CDN (ملبورن ، استرالیا)
4.3 فارغ از CDN (سان خوزه ، کالیفورنیا ، امریکا)
4.4 فارغ از CDN (استکهلم ، سوئد)
4.5 به یاروهمدم CDN (دالاس ، تگزاس ، امریکا)
4.6 به یار CDN (ملبورن ، استرالیا)
4.7 به همدم CDN (سان خوزه ، کالیفورنیا ، امریکا)
4.8 به همپا CDN (استکهلم ، سوئد)
4.9 فیض :
5 آیا حقیقتا به یک CDN نیازمندید؟
6 ارائه‌دهندگان مشهور CDN
6.1 نصب CDN ها در وردپرس
7 خلاصه
عارضه ها به کارگیری از خدمت CDN در وبسایت
تحت عنوان مدیریت یک تارنما شما مدام در‌پی ارتقاء سرعت تارنما خودتان برای بالا بردن رضایت کاربرانتان یا این که به عبارتی تجربه کاربری می‌باشید. یکی‌از جدیدترین و امروزی‌ترین گونه‌های ارتقا سرعت وبسایت اکنون به کار گیری یک خدمت CDN میباشد. (CDN‌ به معنای کانال تحویل محتوا یا این که کانال توزیع محتوا خاطر می شود).

این خدمت‌ها توشه بیشتر را از سرور اصلی وب سایت شما کاهش داده و منجر می شود سرعت تحویل محتوا به یوزرها فراتر رود، تجربه کاربری بهتری در مدیر تارنما به شما و کاربرانتان کادو میدهند.

امروز ما میخواهیم شمارا با طریق فعالیت CDN ها و همینطور برهان به کار گیری از آن‌ها و معرفی بعضی مزایای مازاد CDN ها آشنا کنیم. همینطور با اکران یک‌سری تست سرعت گذشته و پس از راه‌اندازی خدمت CDN شما‌را به معضل می کشیم که خویش تفاوت به کار بستن و به کارگیری نکردن CDN را قضاوت فرمائید.

۴۰ درصد یوزرها در‌صورتی‌که اینترنت سایتی طولانی تر از ۳ ثانیه بارگذاری شود آن رها می کنند. (این یک شاخص جهانی‌ می‌باشد اما در کشور‌ایران با دقت با گاز بسیار ذیل وب و حجم بالای تارنما ها این شاخص تا ۷ ثانیه پیش‌بینی میگردد).

طراحی سایت

کانال تحویل محتوا (CDN) چه می باشد؟
واژه و کلمه CDN مخفف واژه و کلمه content delivery network به معنای کانال تحویل محتوا (کانال توزیع محتوا) است. این خدمت یک کانال از سرور‌ها در سراسر دنیا است که برای میزبانی داده ها استاتیک (و گهگاه داینامیک) سایت شما نظیر تصاویر، کلیپ‌ها، پوشه‌های CSS و فولدر‌های جاوا‌اسکریپت پباده سازی شده‌است. دقت داشته باشید که هنگامی از میزبانی سخن میکنیم خواسته میزبانی وبسایت مشابه هاست‌های اشتراکی یا این که منحصر به فرد تارنما شما وجود ندارد. CDN تماما یک خدمت مستقل میزبانی می باشد. خدمت‌های CDN جایگزین هاست‌های میزبانی شما وجود ندارد اما راهی بیش تر برای بهبود سرعت تارنما می باشد.

خدمت CDN چه‌گونه فعالیت میکند؟
خدمت CDN دقیقا چه‌گونه فعالیت می نماید؟ خب، مثلا ، زمانی شما قصد خرید یک هاست میزبانی اینترنت را دارید ، می‌بایست مکان یک دیتاسنتر فیزیکی مثل آلمان، فرانسه، امریکا، کشور‌ایران و غیره را گزینش فرمائید. تحت عنوان مثال فرانسه را برای میزبانی گزینش کردیم. این در معنای آن می باشد که برای مثال سایت شما بوسیله سرور‌هایی بنا شده در پاریس میزبانی میشود. حالا در لحاظ بگیرید شخصی در کشور ایران بخواهد وارد تارنما ما شود و شخصی نیز از فرانسه وارد تارنما ما گردید، به علت مکان قرارگیری سرور و همینطور انتقال داده‌ها از مبدا به مرزوبوم مقصد، دوران بار گذاری تارنما در کشور‌ایران بیش تر از فرانسه خواهد بود. این چیزی هست که به آن لِی‌تنسی یا این که تاخیر گفته می‌گردد (latency). لی‌تنسی به دوران یا این که تاخیری گفته می گردد که برای انتقال داده ها در کانال‌ها لازم می‌باشد. بدین ترتیب هرچه مسافت استفاده کننده از مکان قرارگیری سرور سایت دورتر باشد لی‌تنسی نیز بیش تر می گردد.

همینطور لی‌تنسی را در تبادل داده‌ها فراموش نکنید، زمانی که شما تحت عنوان استفاده کننده داده‌ها را اخذ میکنید و با مالامال کردن فرم یا این که کلیک روی کلیدی درخواستی را برای سرور ارسال میکنید، گشوده هم مسافت شما با سرور سبب ساز تاخیر در اخذ جواب می شود. حالا جایی هست که CDN وارد بازی میگردد و ما درین دوران برای کاهش لی‌تنسی سرویسی به اسم CDN را وبسایت خویش طولانی تر می کنیم. خدمت CDN داده ها را از نزدیک‌ترین سرور برای استفاده کننده اکران می دهد و این عمل سبب کاهش لی‌تنسی بارگذاری وبسایت می‌گردد. سرورهای CDN را گهگاه نقطه حضور (POPs) می‌نامند. در صورتی داده ها بیشتری در رابطه طریق فعالیت CDN همدم با نمونه نیاز دارید به‌این نصیب مراجعه نمایید)

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 14:03


مزیت های ساخت سایت با بوت استرپ چه میباشد؟


طراحی وب سایت با بوت استرپ مزیت های اکثری فراوانی دارااست ازجمله جذب مخاطبان فراوان از روش موبایل های هوشمند و تبلت می‌باشد. بوت استرپ بصورت کلی یک قاب ورک میباشد که شما میتوانید برای ریسپانسیو وبسایت از آن به کارگیری فرمایید. درین نوشته‌علمی شما‌را با مزیت های ساخت سایت با بوت استرپ اضافه آشنا خواهید شد .


در قبل اشخاص برای تحقیق در زمینه‌ی موضوعی مختص و یا این که کشف کردن سوال ها احتمالی خویش، به سمت کامپیوترهای خویش ‌می‌رفتند و با به کار گیری از وب و با متوسل شدن به موتورهای کاوش سعی بر یافت کردن پاسخ مطلوب داشتند. ولی امروزه با وجود تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند، استعمال از وب و کاوش در موتورهای کاوش گسترده‌خیس شده‌است. یوزرها انتظار دارا هستند سایتی که در تلفن همراه و تبلت خویش بازدید می نمایند، نمایشی شبیه به آنچه در کامپیوتر و لپ تاپ می بینند داشته باشد.

طراحی سایت
تارنما پباده سازی گردیده ‌می تواند مخاطبان متفاوتی داشته باشد. بعضا از این مخاطبان ترجیح ‌میدهند محتوای تارنما‌ها را در کامپیوتر و لپ تاپ‌های خویش بازدید نمایند و بعضی عشق‌مند به استعمال از اینترنت‌وب سایت‌ها در تلفن همراه‌های هوشمند خویش می باشند. لذا طراحی وب بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که اکران وبسایت در هر دستگاهی به شکلی درست صورت گرفته تا هر دسته مخاطبی را مجذوب خویش نماید. برای اکران درست تارنما‌ها در دستگاه‌های متفاوت از پاراگراف تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر و حتی تلویزیون‌های هوشمند از تکنولوژی ریسپانسیو و یا این که عکس العمل گرایی استعمال ‌میگردد.

توصیه اینترنت راز: bootstrap و کاربرد آن

بوت استرپ چه است؟
بوت استرپ چه می باشد - طراحی وب با بوت استرپ

Bootstrap در واقعیت قاب وورکی میباشد که از سه لهجه HTML ، CSS ، JQuery ‌تشکیل‌شده میباشد. در بالا لازم می باشد توضیحی مختصر در رابطه هرکدام از این گویش‌ها داده شود. ‌HTML ‌برای ساختار و قالب محتوا به کارگیری ‌میشود. CSS ‌جهت صورت دادن به ساختارهای ساخت گردیده در HTML ‌استعمال می گردد و منجر ‌می گردد وبسایت پباده سازی گردیده ظواهر مطلوب و بهتری داشته باشد. همینطور JQuery ‌برای افزودن تجهیزات و وظایف طولانی تر در وب سایت کاربرد داراست. هم اکنون بوت استرپ با دارا بودن هر سه گویش، بستری مطلوب را برای پباده سازی یک وب سایت بی نقص و واکنشگرا در مشت طراحان وب سایت قرار داده میباشد. طراحان اینترنت با به کار گیری از بوت استرپ نیازی به تایپ کردن کدهای پیچیده و طولانی نداشته و ‌میتوانند از کدهای جانور که از گذشته فراهم گردیده‌اند به کار گیری نمایند. همینطور آماده آوردن فضایی معمولی برای ساخت سایت برای افرادی که دست‌کم با HTML ‌و ‌CSS ‌شناخت دارا هستند از مزایای بوت استرپ ‌است. در کنار تما‌می‌این مورد ها، پباده سازی با بوت استرپ قابلیت تفکیک بخش‌های متفاوت وبسایت جهت اضافه کردن کدها را مهیا آورده می باشد.
بوت استرپ تماما open source ‌بوده و امکان با صرفه‌سازی داراست. همینطور در هنگام نصب ‌می‌اقتدار آن را به حالت به طور کامل سفارشی نصب کرد و با کاهش حجم موردها قابل نصب، از حجم آخرین آن نادر کرد.
در غایت ‌می‌قدرت به سازگار بودن اینترنت‌وبسایت‌های پباده سازی گردیده با بوت استرپ با کلیه مرورگرها از گزاره Firefox ، chrome ، safari، IE و … اشاره کرد.
علاوه بر مزایایی که از بوت استرپ گفته شد، بهتر می باشد از معایب آن نیز گفته شود. پوشه‌های ساخت گردیده با بوت استرپ دارنده حجم متعددی می باشد. هرچند برنامه نویسان زبده کافی ‌می توانند با حذف بعضا از کدها، از حجم فولدر‌ها بکاهند البته اشخاص آماتور حاذق به معدود کردم حجم نسبی این فولدر‌ها نخواهند بود. همینطور بعضا از ادغام بندی‌ها در بوت استرپ مقداری پیچیده بوده و ریسپانسیو کردن بخش‌هایی از وب سایت مانند جدول‌ها به جهت ساختار کانال ای مشقت بار ‌است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 25 شهريور 1398 ساعت: 14:26


تارنما ساز اینترنت‌راز؛ راهکاری سریع و معدود‌هزینه برای استارت کسب‌وکار
ابزار وبسایت ساز اینترنت راز، در تولید کسب‌و‌عمل‌های آنلاین، قابلیت و امکان پباده سازی و ساخت اینترنت‌تارنما‌های رشته‌ای شرکتی، فروشگاهی، فردی و … با تجهیزات زیاد و برپایه سئو وبسایت را آماده می کند .این ابزار یاری می نماید تا سوای داشتن کمترین اطلاع از علم برنامه‌نویسی اینترنت، با گاز، مبادرت به ساخت و ساخت سایت یا این که دکان گزینه عشق و علاقه‌ی خودتان فرمائید.

طراحی سایت
ضرورت داشتن اینترنت‌وبسایت در آستانه هر کسب‌و‌فعالیت:
اهمیت ساخت وب سایت برای کسب و عمل چه می باشد ؟ امروزه بازار کسب‌وکارهای آنلاین و بچه داغ گردیده و هر کسی می تواند با هر ایده ای که داراست کسب‌و‌فعالیت خویش را منش‌انداز‌ی نماید. ولی ضرورت دنیای امروز ورود به کسب و فعالیت های آنلاین می باشد

با دقت به اینکه همگی اشخاص داده ها کافی برای ساخت وب سایت دلخواه‌شان را ندارند، به این ترتیب می بایست به طراحان وب سایت برای ساخت اینترنت‌وب سایت موردنظر خویش مراجعه نمایند. یکی خطاها سپردن طراحی وب سایت به کمپانی‌های ساخت وب سایت علاوه بر وقتگیر بودن روند پباده سازی، هزینه‌های بالا و سرسام آور آن می‌باشد که برای کسب‌و‌شغل های طفل که عموما سرمایه چندانی در آستانه فعالیت ندارند، بسیار گران می باشد و برای هر تغییر‌و تحول کوچکی بایستی با کمپانی طراح تماس گرفته و به آن ها متعلق باشند، درنهایت هم ممکن میباشد طراحی وب سایت‌ چنگی به دل نزند.

در اینجاست که می گوییم کاش خویش ما می‌توانستیم وب سایت‌مان را با اعتنا به میزان‌های مدنظرمان بسازیم …

سفارش اینترنت سر: مغازه ساز اینترنت راز؛ با هزینه‌ای اندک مغازه اینترنتی‌تان را بسازید

وب سایت‌ساز چه می باشد؟
خبر خوب اینکه اینترنت‌سر این قابلیت و امکان را برای شما آماده نموده است و میتوانید با به کارگیری از وبسایت ساز اینترنت‌راز در کوتاه‌ترین زمانه و با کمترین هزینه ،سوای داشتن علم فنی و کدنویسی، یک وب سایت تماما رشته‌ای و منحصربه‌فرد را تنها با یک سری کلیک برای خویش پباده سازی نمایید و از آن لذت ببرید.

از خصوصیت‌های وب سایت‌ساز اینترنت‌راز این میباشد که نواقص بقیه وبسایت ساز‌های جانور در بازار را رفع کرده و به شکل تماما فن‌ای و با توسعه و گسترش‌ی سیستم مدیر محتوای وردپرس مبادرت به ارائه این خدمت می‌کند و یوزرها می توانند جهت طراحی وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی،بلاگ و… از آن به کارگیری کنند.

سیستم رئیس محتوای وردپرس-تارنما ساز

خصوصیت‌های سیستم مدیر محتوا وردپرس
قالب‌های وبسایت ساز اینترنت‌راز از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کارگیری می نماید. این دستور به عارضه ها متعددی انجام یافته، از گزاره عارضه ها آن :

وردپرس قابلیت و امکان گسترش بالایی داراست
نیازی به یادگیری کدنویسی ندارید
وردپرس برای وب سایت‌های پهناور و کوچک بسیار عالی میباشد
فیلم‌ها و ویدئوهای آموزشی متعددی در سطح وب موجود است (منابع متعددی داراست)
قابلیت و امکان اتصال به نرم افزار گوشی
امنیت بالایی دارااست
با امکان سفارشی‌سازی قالب
هم خوانی بر سئو (گسترش‌یافته بر اساس اصول سئو)
قابل پیاده سازی بر روی هر سرور
از سایر خصوصیت‌های اصلی وبسایت‌ساز اینترنت‌سر:
تنوع بالای قالب‌ها
پباده سازی‌تارنما فارغ از علم برنامه‌نویسی
قابلیت و امکان تولید آدرس اینترنتی در پنل‌کاربری
پشتیبانی فنی جهت آپ‌تایم تارنما
قابلیت و امکان تغییر و تحول و بازنویسی در متون، دکوراسیون، تصاویر ، رنگ بندی و …
ریسپانسیو بودن وب سایت‌ها (هماهنگ شدن با گونه های دستگاه‌ها)
Seo base بودن قالب‌ها و درنتیجه باصرفه‌سازی وب سایت
بار گذاری سریع وبسایت
هاست لینوکس پرسرعت
به کارگیری از سیستم رئیس‌محتوای وردپرس
به عبارت دیگر کلیه امکاناتی که نیاز هست در دسترس رئیس وب سایت قرار بگیرد را برای شما آماده کرده‌ایم تا فارغ از هیچگونه گرفتاری‌ای عمل خویش را استارت کرده و با ساخت اینترنت‌وب سایت رشته‌ای خویش به جذب مشتریان‌تان بپردازید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 13:43


آشنایی با شورت کدهای وردپرس و نحوه ی انجام آن

طراحی سایت
از زمان نشر وردپرس (سال ۲۰۰۳) تاکنون با وجود تکثیر سیستم‌های رئیس محتوای پیشرفته و کارآمد، وردپرس از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین CMS‌های گزینه استفاده کاربران بوده است. یقیناً محافظت چنین محبوبیت و کاربردپذیری‌ مستلزم وجود مجموعه نگه‌داری بسیار حرفه‌ای میباشد. تیمی که بتواند آپشن‌ها و ویژگی‌های ما یحتاج کاربران را درست در حین مناسب ارائه دهد تا تمام کاربران اعم از توسعه‌دهندگان و یا حتی کاربران عادی که در موضوع IT فعالیتی ندارند به سادگی بتوانند از این آپشن‌ها استعمال کنند.

یکی این آپشن‌های پر کاربرد و بسیار موءثر Shortcode و یا کد کوتاه می‌باشد.

 

Shortcode چه می‌باشد؟
شورت کد یا کدهای کوتاه وردپرس در واقع قابلیتی می باشد که توسط‌ی آن کاربران می‌توانند یک آپشن یگانه را به وب‌وبسایت وردپرس خود بیش تر کنند. خیلی مهم نیست که شما به عنوان کاربر از روش کدنویسی اطلاع داشته باشید یا خیر. یک کدام از بهترین ویژگی‌های Shortcode یا کدهای کوتاه وردپرس سادگی و آسانی به کارگیری از آن است.

کاربردها و طریق استفاده از Shortcode
شورت کد یا کدهای کوتاه وردپرس امکان افزودن پوشه یا ساخت یک شی و آپشن را درصورتی به وب‌وب سایت طولانی تر می‌کند که نیاز به نوشتن تنها یک عبارت هست. در موقعیت معمول برای افزودن چنین قابلیتی لازم میباشد ضمن برخورداری از مهارت کدنویسی، چند خط کد نوشته شود.

از کدهای کوتاه می‌اقتدار در نوشته‌ها (Posts)، ورقه‌ها (Pages) و ابزارک‌ها (Widgets) بهره مند شد. برای مثال فرض فرمائید در بخشی از برگه یا ویجت سایت وردپرسی خود قصد افزودن ویدئو دارید، کافی است عبارت پایین را در آن بخش قرار دهید:

 


شورت کد کلیپ و همچنین سایر شورت کدها قابلیت افزودن Attribute هم دارند. مثلا اگر قصد دارید ویدئویی در مسیری اجرا شود، کافیست اتریبیوت src را به آن اضافه فرمایید تا مسیردهی انجام شود:

 

وردپرس به صورت پیش‌فرض دارای این ابزار توانمند داخلی یعنی Shortcode است. شورت کدهای وردپرس گونه های گوناگون دارند و می‌توانند به نیازهای مختلف پاسخ دهند. به عنوان مثال شورت کدها شامل صدا، توضیحات تصویر (Caption)، گالری تصاویر، پلی لیست، کدهای Embed و کلیپ میباشد. همچنین می‌توان انواع دیگر کدهای کوتاه را با پلاگینی نظیر پلاگین قدرتمند Shortcode API و Shortcodes Ultimate به تارنما وردپرسی ادامه داد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 23 شهريور 1398 ساعت: 13:52


ابزار آنلاین SUCURI
ابزار آنلاین SUCURI نیز یکی‌از کار کشته ترین ابزارهای نسخه برداری امنیتی وب سایت میباشد که به حالت بدون‌پول برای شما ویروس ها و پوشه های مخرب وب سایت را باز نگری می نماید و به شما نشان می دهد.

طراحی سایت

شما می‌توانید با استعمال از یک آزمایش سریع برای پوشه های مخرب و Malware،بلک لیستینگ های اینترنت،اسپم های اینجکت گردیده و ضعف های دفاعی را باز‌نگری فرمائید.برای شناسایی ضعف های تارنما تان می‌توانید از این ابزار کپی امنیتی وب سایت SUCURI استعمال نمائید و همینطور ابزار کپی وبسایت SUCURI تماما با مدیر محتواهایی مانند جوملا،وردپرس،دروپال و… سازش بدون نقص دارااست.

ابزار آنلاین SUCURI
آخری زمان آموزشی داده ها عصر
یادگرفتن ارتقا امنیت تارنما های وردپرسی
فراگیری ارتقا امنیت تارنما های وردپرسی
۲۵,۰۰۰ تومان
وردپرس بر شالوده لهجه توانا PHP نوشته و گسترش داده شده‌است و از امنیت مبنا ای شامل است،ولی نیاز به تکنیک و پیاده سازی سیستم های امنیتی دیگری هم ...
اضافه کردن به سبد خرید
ابزار آنلاین SSL Labs
یکی پراستفاده ترین ابزار آنلاین نسخه برداری امنیتی تارنما،ابزار SSL Labs است که برای کپی وب سایت و اینترنت سرور SSL به فعالیت میرود و همینطور نشانی های Https شمارا نیز باز بینی می کند تا ملاحظه کنید تا یکسری روز دیگر وقت تمدید دوباره آن می‌باشید.نسخه های SSL/TLS،مجازی ساز دست تکانی (َکانال) سرور را برای شما نیز باز‌نگری می نماید.در‌حالتی که تارنما شما با Https آغاز می شود،به کارگیری از این ابزار کارآمد و کارکشته را اصلا فراموش نکنید!.برای اینکه بتوانید از تمام تجهیزات تارنما به کار گیری نمایید شما نیازمند نام نویسی در تارنما می باشید.

ابزار آنلاین SSL Labs
ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Quttera نیز یکی‌از دیگر از کارآمدترین ابزار ها برای کپی امنیتی تارنما می‌باشد که وبسایت شما‌را بازنگری مینماید که آیا در آن Malware و یا این که اکسپلویت های جراحت پذیری در آن موجود است یا این که خیر.
همینطور این ابزار کپی امنیتی تارنما پوشه های مخربی که در سایت شما موجود هست،فولدر های مشکوک و یا این که فولدر هایی که پتانسیل حاد کاری را دارا هستند به شما معرفی می‌کند و در‌صورتی‌که در وب سایت تان به اینترنت سایتی پیوند دادید که دارنده ویروس می‌باشد به شما اطلاع می دهد.

ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Detectify
ابزار کپی امنیتی وب سایت Detectify یکی‌از کارکشته ترین ابزارهای آنلاین برای کپی وبسایت است که دارنده بیشتراز صد آزمایش امنیتی وبسایت برای آزمایش malware و ابزارهای جاسوسی آپ دیت، و همینطور ابزاری را برای باز‌نگری OWASP را دارا میباشد.

ابزار کپی امنیتی وبسایت Detectify به شما اذن می‌دهد تا با استعمال از نام نویسی در وبسایت و به کارگیری بدون پول به زمان ۲۱ روز به حالت آزمایشی،سایت خویش را کپی فرمایید و بعد از آن در صورتیکه راضی بودید مبادرت به تنظیم اشتراک فرمایید.

ابزار آنلاین Detectify
ابزار آنلاین کپی امنیتی تارنما SiteGuarding
در شرایطی که می خواهید بدانید که دامنه شما در نصیب بلک لیستینگ گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر قرار گرفته میباشد و یا این که اینجکت اسپمینگ بر روی آن فعال می باشد و درپی ابزاری برای باصرفه کردن امنیت تارنما تان می‌باشید،ابزار نسخه برداری امنیتی وب سایت SiteGuarding یکی‌از شایسته ترین ابزارهای آنلاین برای این عمل می باشد!.

این اسکنر آنلاین،کاملا از وردپرس،جوملا،دروپال،وی اس کامرس و بولتین و دیگر پلتفرم ها پشتیبانی می‌کند.همینطور ابزار آنلاین کپی وب سایت SiteGuarding به شما امداد می‌نماید تا ویروس ها و بد افزارهایی که بر روی وبسایت تان میباشد را با به کارگیری آنتی ویرستفاده آنتی ویروسی که داراست شناسایی نماید و شمارا در نابود سازی آن‌ها یاری دهد.

ابزار آنلاین کپی امنیتی وبسایت SiteGuarding
ابزار آنلاین کپی امنیتی وبسایت Web Inspector
ابزار آنلاین کپی وب سایت Web Inspector به شما یاری می‌نماید تا وبسایت را به راحتی نسخه برداری فرمائید و گزارشی برای بلک لیست،فیشینگ،مورد ها مشکوک،کرم ها،بک دورها،تروجان ها و اتصالات نا امنی که در وبسایت موجود هست را شناسایی نمایید.استعمال از این ابزار کار کشته و ماهر برای همگی اینترنت مستران پیشنهاد می شود!.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 21 شهريور 1398 ساعت: 13:08


در کاغذ اکران خیلی مهم نیست سایز کاغذ شما چقدر می باشد، در‌این پباده سازی المان های برگه سایز خویش را به شکل درصدی از کاغذ اکران گزینش می‌نمایند. همینطور ممکن می‌باشد نصیب هایی از وب سایت در سایزهای متعدد حذف یا این که پدیدار شود. به عنوان مثال اسلایدر در گوشی ظاهری خوشگل ندارد و بهتر میباشد در ورژن گوشی حذف شود. برای ریسپانسیو کردن وبسایت راه و روش های مختلفی موجود است قاب ورک هایی مانند بوت استرپ و متریال صفحه آرایی شناشخته گردیده ترین راه و روش برای ریسپانسیو کردن وبسایت می باشد. چرا پباده سازی برخورد گرا اهمیت داراست؟ چرا‌که چاره نیکی می‌باشد و فعلا تمام اشخاص دیگر همین فعالیت را انجام می دهند.

طراحی سایت
در حالتی که وبسایت خویش را تعدادی سالی می‌باشد که بازطراحی نکردید، لازم میباشد فرآیند پباده سازی دوباره را تماما از نخست انجام دهید و بدون شک در این‌حالت تولید این مدل تغییرات پاره ای اضافه هزینه به‌دنبال خواهد داشت، معمولا مقدار هزینه "بستگی به درخواست دارااست".به عنوان مثال در صورتیکه شما یک دکان دارید و یا این که با وبسایت اتوماتیک میکنید، در آغاز صرفا از طراحان بپرسید که آیا قابلیت و امکان ساخت تغییرات اساسی در سایت فعلی شما و تبدیل آن به یک پباده سازی واکنشگرا (responsive) موجود است یا این که نه، و در‌حالتی که قابلیت و امکان پذیر میباشد هزینه اش چقدر میباشد. 
شاید این مقاله هم برای شما دیدنی باشد:
اهمیت طراحی وب به طریق برخورد گرا یا این که Responsiveاهمیت ساخت سایت به طریق عکس العمل گرا یا این که Responsive20 آذر 1396
آینده از آن ابزار های موبایلی هست هم اکنون که با تارنما واکنشگرا (responsive) آشنا شدید، اینجانب به مسئله سخن گذشته خویش برمی‌گردم و مجدد می گویم فارغ از سایت واکنشگرا (responsive) تجارت آنلاین و آینده آن در معرض افول قرار میگیرد. در شرایطی‌که میلی به تنظیم چنین اینترنت سایتی ندارید ممکن می باشد مشتریان شما به سراغ رقیبان شما که رفتن به سایت آن ها سهل و آسان خیس می باشد بروند. همان گونه که میبینیم آینده از آن ابزار های موبایلی میباشد و مردم به صورت فزاینده ای به دستگاه های گوشی خویش بیش تر از کامپیوترهاشون عشق دارا هستند. نیلسن میگوید که بیشتراز 60٪ از صاحبان موبایل از موبایل های هوشمند خویش برای مرور صفحه های اینترنت به کار گیری می کنند. در یک مطالعه اخیر بوسیله واکر سندز دیجیتال معلوم شد که از سال 2011 ترافیک اساس‌ی گوشی مشتری ها 171 درصد طولانی تر شده‌است. Statistaمی گوید که تا سال 2017، 5 میلیارد نفر از تلفن همراه های هم پا به کارگیری می‌نمایند. ساختن وبسایت واکنشگرا (responsive) هزینه یه خرده را برای شما خواهد داشت و با پرداخت آن میتوانید به راحتی به تمام این اشخاص دسترسی پیدا فرمائید.
بعدها ریسپانسیو
بعدها ریسپانسیو تارنما دربرگیرنده مورد ها ذیل می باشد. این بعد ها به طریق پیکسل ارائه شده‌است. دربرگیرنده سایزهای دستگاه های گوناگون جهت پباده سازی هست. اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که زیسپانسیو بودن وبسایت خویش را به طریق درصدی فعالیت کرده باشید به راحتی می‌توانید وبسایت خویش را در تمام دستگاه ها با برگه اکران های گوناگون را به اشتراک بگذارید.

۳۲۰px
۴۸۰px
۶۰۰px
۷۶۸px
۹۰۰px
۱۲۰۰px

براین اساس یک قالب ریسپانسیو بایستی دارنده سه قالب با حالت با بعد ها پایین باشد.

سایز کوچک:دستگاه های زیر600 پیکسل می‌باشد که دربرگیرنده تافن های یاروهمدم میشود

سایز میانگین: دستگاه های فی مابین 600 تا 900 پیکسل. این سایز خاص بعضا تبلتها، نوت بوکها و تلفن همراه های وسیع هست

سایز وسیع: دستگاههایی با سایز ورقه اکران بیشتراز 900 پیکسل. این سایز اختصاصی کامپیوترهای فردی و رومیزی هست.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 14:19


طراحی وب سایت ریسپانسیو که همینطور به ساخت وب سایت عکس العمل گرا نیز دارای اسم و رسم می‌باشد به اینترنت سایتی می‌گویند که پباده سازی آن به نحوی باشد که در همه دیوایس ها و سایز های متفاوت برگه اکران در‌حد مناسبی وب سایت را به اکران بگذارد تا استفاده کننده تماشا کننده سایت بتواند از حداکثر تجهیزات جان دار در تارنما به کار گیری کند. این مسئه به طور کامل به مدل طراحی وب سایت بر می‌شود و طراح سایت بایستی با در لحاظ تصاحب کردن این مسائل، یک تارنما مطلوب را پباده سازی نماید.

پیشنهاد می کنیم قطعا پادکست پایین را گوش دهید تا با بعضی از مزایای ساخت سایت ریسپانسیو آشنا گردید.

پخش‌کننده صوت
00:0000:00برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و زیر به کارگیری فرمائید.
تارنما مشهور w3schools طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که پباده سازی برخورد گرا را این سیرتکامل تعریف و تمجید نموده است: ساخت سایت ریسپانسیو عملیاتی هست که با گویش های برنامه نویسی HTML و CSS انجام میشود تا اجزای ورقه بصورت اتومات تغییر و تحول سایز، پنهان، کوچک یا این که پهناور شوند تا در همگی دستگاه ها به نیکی چشم شوند (دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه).

در تعدادی سال قبل یوزرها تلفن های هوشمند و تبلت ها انقدر رویش قابل مراعات ای داشتند که مطابق با آمار ها نشان می‌دهد بیشتراز هفتاد درصد صفحه ها اینترنت از روش دیوایس های موبایلی گشوده می گردند. هر تعدادی که‌این آمار برای کسب و فعالیت های متفاوت مقداری مختلف می باشد بعنوان نمونه در باب طراحی وب سایت برای کمپانی شاید در قیاس با طراحی وب های فروشگاهی این آمار کمتر باشد و مخاطبان وبسایت هایی مثل کمپانی پتروشیمی با دستگاه های سنتی و کامپیوتر دسکتاپ اضافه از تلفن همراه باشند. ولی در مجموع معدل را در لحاظ می‌گیریم و پر‌نور می باشد که طراحی وب ریسپانسیو اهمیت فوق العاده داراست و روز آپ تو دیت بیش تر خم خواهد شد.

گونه های طراحی وب واکنشگرا
در پیشین که همگی دستگاه ها سایز صفحه ها اکران مشابهی داشتند و نیازی برای مباحث ساخت سایت ریسپانسیو نبود، رفته رفته که تلفن های همدم به صحنه آمدند در ورقه اکران کوچکشان بازدهی قابل قبولی نداشتند و یوزرها ناچار به غلو می شدند و در شرایط صد در صد همگی چیز ریز و کوچک بود و به رنج می توانستند وبگردی نمایند.

به‌تدریج طراحان وبسایت به اندیشه افتاند که ظاهری متعدد برای گوشی ها پباده سازی نمایند و ساخت وب سایت را در دو ورژن جدا از هم انجام بدهند. این طریق نیز معایبی داشت که از همگی مهمتر حجم عمل ساخت سایت را در حدود دو برابر می‌کرد.

پس در حیث داشته باشید که ساخت وب سایت موبایلی با ساخت سایت برخورد گرا متعدد می‌باشد، در طراحی وب سایت منحصر گوشی، وبسایت به صورتی پباده سازی میگردد که زمانی در گوشی یا این که تلفن های هوشمند وب سایت را گشوده کردید تماما پباده سازی متفاوتی را داشته باشید. درین طریق حتی می‌تواند تماما پباده سازی ویژه گوشی با ساخت وب سایت ویژه دسکتاپ مختلف باشد و هر مورد از المان ها و چینش متفاوتی برخوردار باشند.

ولی در پباده سازی ریسپانسیو به عبارتی پباده سازی را خوا هیم داشت در حدی که چینش آنها متعدد باشد، ممکن هست بعضا از موادسازنده در تلفن همراه بدون نقص پنهان باشد و در برگه قابل بازدید نباشند. بعضی دیگر برای مثال بصورت ذیل هم اکران داده شوند که در ورژن دسکتاپ در کنار هم قرار داشته اند و موردها دیگری مانند رنگ ها و تصاویر هم می‌توانند در صفحه ها متعدد تفکیک شوند و گوناگون باشند.

طراحی سایت

طراحی وب ریسپانسیو
مدام به‌دنبال نیاز یوزرها متد های جدیدی برای راحتی بیش تر ساخت میگردد، این قضیه هم برای ایجاد کنندگان و هم برای مصرف کنندگان دربرگیرنده میگردد. اینجا بود که طراحی وب عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو به‌دنبال این اشتباهات مطرح شد. به صورتی که ساخت سایت صرفا یکبار انجام میگردد اما به نحوی که با استعمال از به عبارتی پباده سازی اول وب سایت برای سایز های متفاوت کاغذ اکران استعمال می توان به شکلی که به عنوان مثال مورد های مو جود در وبسایت، در یک کاغذ اکران با پهنا تصویر طولانی تر از ۸۰۰ پیکسل به نحوی به اکران گذارده شود که مطابق با آن سایز شایسته ترین تصویر و عملکرد را مهیا کند.

همین نمایش می‌تواند برای کاغذ اکران هایی با پهنا اضافه از ۴۰۰ پیکسل نیز پباده سازی گردد. در‌این حالت در بین سایز های ۴۰۰ تا ۸۰۰ پیکسل وبسایت به شکل متبوع طراح به اکران گذارده می‌شود و فراتر از ۸۰۰ پیکسل نیز نوع دیگری وب سایت به چشم می خورد. برای همگی سایز ها باید این تدبیرها صورت بپذیرد و مرحله مرحله کد های مربوطه نوشته شود و به اصطلاح روش اکران را برای سایز های متعدد محدود کرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1398 ساعت: 11:59

خصوصیت
های حساس در پباده سازی سایت فروشگاهی ویژگی
های مهم در طراحی وبسایت و قالب فروشگاهی چه چیزهایی می باشد؟ طراحی سایت فروشگاهی و یا قالبهای فروشگاهی وردپرس و یا هرگونه فروش مال در هم اکنون حاضر از پرطرفدارترین قالب هایی که میباشد که مشتریان به دنبال آن می باشند و می خواهند از این طریق کسب درآمد داشته باشند . ولی باید مطلع بود که طراحی این قبیل قالب ها در وردپرس اصول و استانداردهای خود را دارااست که باید در حق تقدم قرار بگیرند تا بتوانید سایتی عالی و پر بازدید و درآمدزا داشته باشید که این دستور به جذب کاربر و مشتری اکثر برای شما ختم خواهد شد . در این متن به مواقعی که احساس کردیم می بایست مطلقا در طراحی وب سایت فروشگاهی حیث شود می پردازیم .

طراحی سایت

محتوای بی نیاز : در پباده سازی یک وب سایت فروشگاهی خوب ارائه ی یک راهکار محتوای مناسب با تارنما می باشد به صورتی که نخستین به جای ارائه محصول، اطلاعات فرآورده را ارائه می دهیم . این فعالیت در برد سایت تاثیر بخش اعظمی داراست . افزونه های جانبی وردپرس مانند WordPress Seo امداد متعددی به شما می کند .

رابط کاربری عالی : در طراحی یک وبسایت خوب فروش فرآورده و کالا، ارائه ی یک رابط کاربری مطلوب می باشد به طوری که استفاده کننده به راحتی بتواند با آن رابطه برقرار نماید و یک تجربه ی کاربری عالی بدست آورد . این عمل سبب می‌گردد تا کاربر در بازدید دوباره از وبسایت شما ترغیب شده و حتی کاربران دیگر را هم به بازدید از وبسایت شما دعوت کند . مدل بندی تولید ها یک عدد از کارهایی می باشد که به کاربر بازدید کننده از وبسایت شما یاری می نماید تا سهل وآسان تر و پر سرعت خیس به جنس مسئله حیث خویش دسترسی پیدا نماید .

خصوصیت
های تارنما فروشگاهی
نمایش و دکورا سیون تولیدها : در پباده سازی یک قالب فروشگاهی و وب سایت فروش محصول، خوب به سناریو گذاشتن محصول ها در برگه ی اصلی تارنما در قالب دوست داستنی ترین محصولات، جدیدترین محصولات، پربازدیدترین تولیدات و … یک دستور حتمی می باشد . این فعالیت باعث می شود تا استفاده کننده بازدید کننده با محصولات شما راحتتر و خوبتر آشنا شود و بتواند سهل تر انتخاب کند .

بروزآوری مطالب تارنما : در مدیریت این نوع وب سایت ها می باشد، هر یک‌سری که رئیس یک وب سایت فروشگاهی با وردپرس فراوان سهل وآسان میباشد و دغدغه ی کمتری دارد ولی ممکن است لازم باشد که هر روز چه برای قیمت تولید ها و چه برای خود کالاها و تغییرات مربوطه به آن ها بروزرسانی در لحاظ گرفته شود . یعنی دائما مطالب و محصول ها را به روز نگه دارید . بخصوص قیمت آنها .

تصاویر و توضیحات : ارائه ی تصاویر و توضیحات بی نقص یاور با ذکر نقاط قوت و ضعف برای تولیدات متعدد هم برای جذب مشتری دوچندان تاثیرگذار میباشد . مدام یک عکس از کالای زمینه لحاظ در کنار توضیحات ان روی استفاده کننده تاثیر زیادی دارااست . تارنما دیجی فرآورده این عمل را به شایسته ترین نحو انجام داده میباشد .

سبد خرید : گذاشتن مورد اضافه کردن به سبد خرید در کنار هر محصول و همچنین وجود جعبه جستجو از ویژگی های با اهمیت یک وبسایت فروشگاهی خوب به شمار می رود . چرا که کاربر باید کالا خویش را در اسرع وقت به سبد خرید خود طولانی تر کند بدون هیچ زحمتی؛ در قضیه جعبه کاوش نیز استفاده کننده می بایست بتواند هر لحظه که خواست کالای مورد نظرش را جستجو کرده و شایسته ترین گزینه را به دلخواه خودش تعیین کند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 13:01

Foundation 
این کادر ورک همینطور به تیتر یکی از فریم ورک های استثنایی هست . این چهارچوب فوق العاده ریسپانسیو می‌باشد . برای ایجاد طرح های یکدست سایت، برنامه های کاربردی تارنما و قالب های تلفن یاور و ایمیل به کار گیری می شود . این فریم ورک بی آلایش ترین قاب ورک برای یادگیری می‌باشد و بنابراین می تواند به وسیله یوزرها جدید به راحتی زمینه به کارگیری قرار گیرند . این چهارچوب استثنایی دارای یکسری از اجزای نمایش پوسته، ناوبری ، رسانه و بسیاری از موارد دیگر میباشد . همچنین دارنده لیست استثنایی از افزونه ها می باشد . 

طراحی سایت

Pure 
این ماژول دارای مجموعه ای ماژول های css می‌باشد که ردپای کوچکی از خود بر جای می گذارد . این چهارچوب پررنگ در هم اکنون توسعه با تلفن های هم پا می‌باشد . به توسعه و گسترش دهندگان یاری می کند تا بسته های مسئله نیاز را بنویسند . طیف گسترده ای از اجزای css ، نیز با pure در دسترس می باشند . این چهارچوب پر رنگ نیز قابلیت سفارشی سازی را دارد . 

نتیجه 
گیری پیدا کردن شایسته ترین چهارچوب برای پباده سازی وبسایت شما می تواند یک معضل باشد، البته وقتی که شما چند چهارچوب را در دسترس دارید، آن‌ها را تست فرمایید تا بتوانید یک عدد از آن ها را پیدا فرمائید که به بهترین نحو برای شما مناسب باشد . 

 

با پیشرفت تکنولوژی، تمام فریم ورک های نو اکثر زمان ها پاسخگو می باشند . چهارچوب های قدیمی خیس از بین خواهند رفت و یا این که بهبود پیدا خواهند کرد . 

مسلما تو مقالاتی که تارنما دارکوب نوشته لغت ریسپانسیو یا عکس العمل گرا رو خیلی دیدید . ما زیرا خودمون این کلمه و واژه رو فراوان به کارگیری می کنیم دیگه یادمون میره توی مقالات، معنیشو برای اونایی که نمیدونن توضیح بدیم . از این بابت ازتون عذروبهانه خواهی می کنیم . 
برای 
اینکه کارتونو راحتتر کنیم و دیگه بدون چاره نباشید اینور و اونور دنبال پاسخ سوال هایی بگردید که در واقع سوال خیلی هاست، ما براتون تو این مقاله یکیشونو جواب میدیم: پباده سازی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) چیست؟ طراحی سایت واکنش گرا یه رویه به پباده سازی سایته . تو این خط مش توسعه و گسترش دهنده صفحه اینترنت یا سایتی طراحی می کنه که به دستگاهی که داره برای روئت سایت ازش استفاده میشه برخورد نشون میده . این دستگاه میتونه هر چیزی باشه، کامپیوتر خونگی، لپ تاپ، آیپاد یا این که موبایل هوشمند . 
طراحی وبسایت برخورد گرا خیلی ساله که داره به کارگیری میشه، ولی با این وجود باز هم اینجانب خیلی از وبسایت ها رو می بینم که هنوز واکنش گرا نیستند . 
ظاهر 
سایتی که طراحی برخورد گرا داره چه شکلی میشه؟ همین الآن دارید روبروتونه . همین وب سایت ما (دارکوب) رو با یه کامپیوتر دسکتاپ نگاه نمایید و سپس همینو با موبایل هوشمند باز نمائید تا تفاوت طراحیش رو ببینید . خیلی سال پیش برای اینکه همچین اتفاقی بیفته می بایست یه تارنما جدا برای دسکتاپ و یه وبسایت انقطاع برای موبایل طراحی می شد که خب هزینه هاش می‌رفت بالا و بروزرسانیش هم خیلی دردسر داشت، چون می بایست هر تغییری که میخواستیم بدیم رو روی هر دو تا وب سایت میدادیم . 
چرا 
باید سایتمونو برخورد گرا کنیم؟ به جز هزینه ساخت و معضلات بروزرسانی دو تا سایت، پباده سازی سایت واکنش گرا به نفع کاربرهاتون هم هست، چون این پباده سازی روی هر دستگاهی که چشم بشه باز هم ظاهرشو مراقبت می کنه و استفاده کننده میتونه محتوایی که میخواست بخونه رو به راحتی و سوای نیاز به زوم کردن و اسکرول کردن برگه به چپ و راست بخونه . 
به اضافه، تارنما های برخورد گرا شانس بیشتری دارن که روی ورقه نتایج کاوش دیده بشن . گوگل سایت هایی رو که عکس العمل گرا نباشن جریمه می کنه، چون سیاست هاش بر اینه که شایسته ترین تجربه کاربری رو برای کاربرهاش مهیا کنه . شما نیز اگه سایتتون برخورد گرا نیست، بهتره زودتر دست بکار بشید، وگرنه کاربرهای بیشتری رو از دست میدید و ممکنه موتورهای جستجو جریمه تون کنن . 
گام 
بعدی چیه؟ اگه سایتتون برخورد گرا نمی‌باشد و کاربرهاتونو خسته می کنه، گام بعدی اینه که با یه شرکت طراح تارنما خلاق نظیر ما حرف نمایید تا برای خوب تر کردن فیس آنلاین شرکتتون بهتون امداد کنیم . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 14 شهريور 1398 ساعت: 15:06

سایت 
های ادیت و تغییر و تحول میزان ی عکس ها در پباده سازی سایت علاوه 
بر فتوشاپ و قابل انعطاف افزار های موجود، وبسایت هایی نیز برای تغییر تحول اندازه ی عکس های طراحی وب سایت وجود دارا هستند که در صورت نیاز می توان از آن ها نیز استفاده کرد(برای نمونه نرم افزار فتوشاپ نمی تواند به خوبی مقدار ی عکس های با فرمت PNG را کاهش دهد ولی سایت tiny با کمترین کاهش کیفیت بیشترین کاهش حجم را برای عکسها و تصاویر مهیا می نماید ) 

طراحی سایت
ادیتور 
موجود در سیستم های رئیس محتوا در طراحی سایت دقت داشته باشید که ادیتورهای جانور در CMS ها و سیستم های مدیریت محتوا تنها برای تغییر و تحول مقدار ی تصاویر زمینه به کارگیری قرار گرفته و تاثیری در حجم فولدر تصویری ندارند پس خوب تر می باشد از این رویه صرفا در تغییر مقدار های کوچک به کار گیری شود . 

 

قالب 
ها و استاندارد های تصاویرمورد استعمال در پباده سازی سایت یک عدد از قابلیت هایی که هنگام طراحی وب سایت به آن توجه ویژه ای می شود قابل نمایش بودن وبسایت بر روی مرورگر های مختلف می باشد، به این ترتیب قالب و مدل تصاویری که ما در طراحی تارنما از آن ها استعمال می کنیم باید قابل سناریو در کلیه مرورگر ها را داشته باشند . از پاراگراف قالب تصاویری که نسبتاً بر روی همه مرورگر ها به راحتی به سناریو در می آیند می بضاعت و توان به GIF , JPG , PNG اشاره کرد . 

استعمال 
از قالب تصویری JPG درطراحی سایت قالب JPG (Joint Photographic Experts Group) از شیوه فشرده سازی تصاویراستفاده می نماید . هنگام کاهش میزان و حجم، تصاویر مقداری از کیفیت خود را از دست می دهند . پس بایستی اعتنا داشته باشیم که این کاهش مقدار ی این قالب در حد استاندارد بوده و تاثیر یه خرده بر روی کیفیت تصاویر بگذارد . 

به کارگیری 
ازقالب چهره یی PNG درطراحی سایت قالب تصویری PNG (Portable Network Graphics) اکثر وقت ها برای پباده سازی لوگو و برخی ازتصاویری که نیاز می‌باشد در آن ها رنگ پس زمینه نیز مشاهده شود ، مورد استعمال قرار می گیرد . این قالب از یک محدوده ی رنگی۲۴بیتی RGB به کار گیری می کند، و هنگام فشرده سازی تصاویر ، کاهش مقدار و حجم آن ها کیفیت ظاهری خود را خیلی قلیل از دست می دهد به همین استدلال این فرمت چهره یی بخشی از شایسته ترین ها برای طراحان و بسط دهنده گان وب به حساب می آید .این قالب چهره یی در دو کیفیت مختلف PNG8 (8-bit) و PNG24 (24-bit) در پباده سازی وب سایت قضیه به کار گیری قرار می گیرد . 

به کار گیری 
از قالب چهره‌ای JPG در طراحی سایت قالب GIF (Graphics Interchange Format) از یک مدت ی محدود ۲۵۶ تایی برای نمایش تصاویراستفاده می نماید که به علت کاهش بیش از اندازه ی کیفیت هنگام فشرده سازی و کاهش میزان ی تصاویر به ندرت مورد به کار گیری قرار می گیرد . از کاربرد های دارای اهمیت این قالب در طراحی سایت تولید تصاویر متحرک با حجم ناچیز می باشد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 16:44

تبلیغات کلیکی در گوگل یکی از شیوه های دیجیتال مارکتینگ برای کسب درآمد میباشد، اما همواره به این نکته باید اعتنا داشت که پباده سازی بنر تبلیغاتی کار سادگی نیست . زیرا در تبلیغات بنری شما حجم محدودی محیط دارید و ولی برهه زمانی محدود تر شما بایستی از این دوران محدود کم و فضای محدود حداکثر به کارگیری را بکنید . 

طراحی سایت

تصورات 
اشتباهی در مورد پباده سازی و چاپ بنر وجود دارد که آیا استفاده از بنرهای تبلیغاتی برای بازاریابی امروزی هم اثرگذار هستند؟ 
با توجه به این محدودیت ها، می بایست تمام عملکرد خویش را بکنید تا کاربران را ناچار به اقدام (CTA) فرمایید . 

مقاله 
مرتبط:تبلیغات کلیکی چیست؟ شناخت با گونه های راه و روش های تبلیغات کلیکی 
در این جا همت داریم یک راهنمای جامع برای پباده سازی بنر تبلیغاتی را برای به دست آوردن حداکثر راندمان بیان نماییم . 

قبل 
از طراحی بنرهای تبلیغاتی چه بایستی کرد؟ 
گذشته 
از این‌که استارت به پباده سازی کنید، نکات مهمی وجود داراست که باید به صدق بدانید: 
بنر 
شما چه ابعادی می بایست داشته باشد؟ 
در 
چه فرمتی فولدر آن می بایست ذخیره شود؟ 
حداکثر 
میزان یک فایل برای یک بنر تبلیغاتی چقدر است؟ 
طبیعتا فارغ از داشتن این داده ها شاید شما یک بنر تبلیغاتی بی نقص پباده سازی فرمایید ولی در عمل کارایی چندانی ندارد . 

مقدار 
بنر تبلیغاتی 

بعضا 
از میزان های بنر های تبلیغاتی عمده قضیه استعمال قرار گرفته می باشد یا احتمال دارد خوبتر می‌باشد بگوییم کارایی بیشتری دارااست به شرح زیر میباشد: 


300 
× 250 (مستطیل متوسط) 
336 
× 280 (مستطیل بزرگ) 
728 
× 90 (کاربردی) 
600 
× 600 (نیم صفحه) 
320 
× 100 (بنر بزرگ برای تلفن همراه) 
سایر 
مقدار های تبلیغاتی که به خیر و خوبی انجام می شوند و لیست بالا را ساخت نمی کنند: 
320 
× 50 (کاربردی برای تلفن همراه) 
160 
× 600 (آسمان خراش خیلی بزرگ) 
مقدار 
و فرمت فایل حداکثر مقدار حجمی برای فایل بنر تبلیغاتی در Google 150 کیلوبایت می‌باشد . تبلیغات غیر متحرک بایستی در یک عدد از این فرمت ها باشند: GIF، JPG، PNG، SWF، ZIP . اگر تبلیغات بنر شما متحرک باشد، باید یک GIF باشد . 

چه 
محتوایی باید هنگام پباده سازی تبلیغات بنر استفاده شود؟ آگهی شما بایستی دربرگیرنده سه جزء اطلاعاتی از قبیل نماد یا اسم تجاری شما، پیام شما و یک شماره تماس برای (CTA) باشد . این سه جزء به بیننده هر آنچه که حتمی است بدانند را انتقال می دهد . 


این که شما چه کسی هستید؟چه چیزی شما را تبلیغ می کنید؟ چه کاری می بایست انجام دهید؟ 
وجود هر یک از این اجزا در بنر شما مضاعف ضروری هست و عدم وجود هر یک از این عوامل سبب کاهش در تاثیر گذاری تبلیغات شما میگردد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1398 ساعت: 14:48

طراح 
وب (web designer) کیست؟ طراح اینترنت (web designer) شخصی است که با سود گیری از ابزارهای استاندارد طراحی، ظواهر وب وب سایت را طراحی کرده یا ارتقا می بخشد . عموماً طراحان وب از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و illustrator به کار گیری میکنند، این ظواهر گرافیکی در مراحل بعد از آن با به کارگیری از HTML، جاوا اسکریپت، CSS و دیگر لهجه های برنامه نویسی قابلیت و امکان سناریو در محفظه اینترنت پیدا میکند . 


چه طور طراح تارنما شویم ? کلیک 
کنید 
بسط 
دهنده اینترنت (web developer) کیست؟ فعالیت های توسعه و گسترش دهنده وب زیاد مشابه طراح اینترنت سایت میباشد البته با این اکنون با آن کاملا متعدد می باشد . گسترش دهنده وب به مباحث کد نویسی اشراف زیادی دارد و بر مغایر طراح سایت (web designer) بر روی back-end وب وبسایت عمل کرده و اصول کارکرد اینترنت تارنما را برنامه نویسی می‌کند . 

طراحی سایت

ممکن است طراح و توسعه و گسترش دهنده وب وبسایت یک نفر باشد و کل فرایند پباده سازی و برنامه نویس یک وب وب سایت توسط یک نفر انجام شود . بزرگترین مزیتی که برای انجام پباده سازی وب سایت بوسیله web designer و برنامه نویسی تارنما به وسیله web developer وجود دارد طراحی حرفه ای یک وب وب سایت بی نقص و جامع می باشد . چرا که هر یک از این افراد با احاطه در موضوعات مربوط به تخصص خویش می‌توانند در کنار هم و در سود ی همیاری با یکدیگر کاستی های همت هر یک را نمایان ساخته و پروژه از هر حیث به چهره فن ای تری پیاده سازی شود . همینطور در سود ی این همیاری چشم اندازی پهناور از هدف ها و طریق ی پیاده سازی یک پروژه واضح می شود و فرآیند پیاده سازی پلتفرم به نحو مناسب تری واقعه خواهد افتاد . 
در نقطه پایان میتوان بیان کرد اگر‌چه کسب تخصص در هر یک از حوزه های web designing و web developing میتواند آینده شغلی حرفه ای به یاور داشته باشد ولی می بایست اذعان کرد جهان امروز، عالم نیز پوشانی علم ها متعدد است . اگر یک طراح وب با دانش مربوط به گسترش اینترنت هم شناخت داشته باشد یا این که بالعکس، قدرتمند خواهد بود مسیر ترقی شغلی خود را سرعت بالا تر کرده و در این فن به یک کارشناس تمام عیار تبدیل گردد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 17:07

۷ 
سطح رویه اندازی یک وب وبسایت موفق فیس‌بوک 
تلگرام در تجربه ما، مشکل‌ها تبارک در مسئله بسط اینترنت وبسایت معمولاً در نقطه پايان به وجود می آید ، که در آن بخش اعظمی از جزئیات کوچک از قبلی زمینه مشاجره قرار نگرفته است .

طراحی سایت

با شتاب برای پیشبرد کارها، به خلل ها بعدی مبتلا می شویم . اکثر اوقات وقت ها پروژه گسترش ساعت ها ارتفاع می کشد .برای 
متوقف کردن این رخداد و ماندن در مسیر ، در اینجا ۷ تراز راه و روش اندازی اینترنت سایت را شرح داده ایم: 
۷ 
سطح خط مش اندازی سایت: ۱) 
کشف این قدمی میباشد که غالباً نادیده گرفته می شود و اکثری از کمپانی ها آنقدر که واجب می‌باشد آن را به درستی انجام نمی دهند تا اطمینان حاصل نمایند که تمامی چیز به تفصیل شرح داده شده و به طور بی نقص ترسیم گردیده میباشد تا از خلل ها بعدی در پروژه دوری شود . “کشف” جایی است که شما می توانید تمام جزئیات و موضوعاتی را که ممکن هست پیش از شروع پروژه با آن روبرو شوید پیدا کنید . این دربرگیرنده فهم و شعور شرایط، مشخصات و تولید یک نقشه آشکار می شود . در این تراز از کشف، قبل از استارت عمل همه چیز به توافق می رسند، که سبب ساز کاهش مشکل‌ها در حین عمل می شود . . 

تحقیق 
و توسعه گزینش 
بستر های نرم افزاری و CMS نقشه 
سایت وایر 
کادر (wire frame) دامنه 
کار طراحی 
سایت-7 مرحله راه و روش اندازی یک وب سایت موفق ۲) 
طراحی پباده سازی خوب می تواند فروش بیشتری داشته باشد و جذب مشتری نماید . برای انجام این فعالیت به صدق نیاز به پژوهش ها مربوط به تجربه کاربر در موضوع کارایی دارااست ما همچنین یک راهنمای برند را تولید می کنیم . این تصمیمات به پند در پباده سازی یاری می کند و سبب ساز می شود تمامی چیز با نیز بهتر به حیث رسد .

Mockup 
& Revision محتوای 
اینترنت سایت برندسازی 
تجاری راهنمای 
پباده سازی آنلاین طراحی 
قابل تحویل پباده سازی 
سایت-7 سطح روش اندازی یک اینترنت سایت موفق ۳) 
توسعه این سطح جایی است که ما یک محفظه مرحله بندی برای وب سایت تهیه و تنظیم کرده ایم . این به ما امکان می دهد تا وبسایت را تست کنیم و به مشتریانی که با آن‌ها عمل می کنیم ، نشان می دهد . این مرحله، مستندات را دربرگیرنده می شود و پرونده ها را با استفاده از git ردیابی می کنیم تا هر خط کد ضبط شود . به این ترتیب، هر فردی که ممکن میباشد در آینده در اینترنت وب سایت کار کند، از آنچه در طول توسعه و گسترش واقعه افتاده است، با خبر می شود . سپس تمام کارهایی که در مرحله کشف گردیده اند به توسعه دهندگان داده می شود تا تولید نمایند . 

توسعه 
داخلی صحنه 
سازی تولید محیط خزانه 
اطلاعاتی متاع و همگام سازی تراز 
پرداخت گزارش 
پیشرفت پباده سازی 
سایت-7 تراز منش اندازی یک اینترنت وب سایت موفق ۴) 
آزمایش سطح بعدی شامل انجام QA در وب سایت می باشد . گروه طراحی مجدداً وبسایت را کاوش می نمایند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز صحیح به لحاظ می رسد . درصورتی که این وبسایت یک وبسایت تجارت الکترونیکی باشد، ما از خرید تولید ها اطمینان خوا هیم داد . این قضیه در زمینه اینترنت سایت های B2B و B2C یکسان می باشد . آزمایش دربرگیرنده تحلیل کارایی وب سایت در گوشی و تمامی مرورگرهای گوناگون وب هست . در این مرحله، ما همینطور به مشتری اذن خوا‌هیم اعطا کرد تا تارنما را آزمایش نماید و بازخورد خود را ارائه دهد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 15:23

به نظر شما آیا دکان و یا بازاری در کشور ایران وجود داراست که بتواند به اندازه ی دیجیکالا به صورت روزانه بازدید داشته باشد؟ در پاسخ این سوال به طور قطع می‌گوییم که هیچ مغازی ای و یا این که بازاری در ایران وجود ندارد که در روز به اندازه ی دیجیکالا بازدید داشته باشد ، درست هست که دیجیکالا اکنون شناخته شده و به جایگاه خود را پیدا کرده البته آیا دکان شما نمی تواند بازدید خیر و خوبی داسته باشد و درصدی از این بازار را در حوزه ی خودش کسب نماید ؟ اکثری از افراد به محض ایحاد قصد روش اندازی مغازه اینترنتی به خودشان می گویند که دیجیکالا به حوزه ی کاری ما هم وارد گردیده پس چه لزومی داراست که ما دکان اینترنتی خویش را تاسیس کنیم ؟ پاسخ ما به این گونه از افراد این می باشد که مگر شرایط کنونی مغازه مدیسه حوزه ی جامه عمل نمیکند؟ آیا بر ناکامی شده و یا این که فروش خوبی ندارد؟ به هیچ وجه این طور نمیباشد همه اشخاص در مقدمه اگر تخصصی عمل کنند می‌توانند به فروش خیلی خوبی برسند و فروش یک فروشگاه اینترنتی به این ربطی ندارد که دیجیکالا وارد این حوزه شده یا این که خوبی . 

طراحی سایت

چه 
درآمدی را می توانیم کسب کنیم؟ درآمد 

با رعایت اصول سئو و با صرفه سازی و سناریو سایت شما در لغت ها دارای اهمیت هدفتان در ابتدای کار می توانید به بازدید روزانه ۲۰۰ نفر برسید و نکته ی مثبت این می‌باشد که این بازدید یک بازدید موءثر می باشد یعنی این اشخاص به محصول ها و سرویس ها شما نیاز دارند درصورتی که فقط ۱۵ درصد از این بازدید خرید کنند روزمره ۳۰ خرید و درماه ۹۰۰ توصیه ، آیا این ارقام برای شروع عدد خوبی نیستند؟ پس در‌صورتی‌که کسب و فعالیت سنتی دارید به طبع به شما سفارش می کنیم که کسب و کارتان را وارد حوزه ی وب نمائید و در شرای کسب و کاری ندارید و یا در تاءمل کسب عمل اینترنتی خویش می‌باشید مکث نکنید و مبادرت فرمائید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 16:03

در عالم دیجیتال امروزی، خلاقیت و تکنیک در پباده سازی به شدت اهمیّت پیدا کرده می باشد و در نتیجه دو عبارت UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) بیش از پیش زمینه به کار گیری قرار میگیرند . با این وجود هنوز نیز معنای این دو عبارت اختصاری برای اکثری به درستی جا نیافتاده است و در نتیجه بسیار پیش میاید که با بی‌دقتی و در جای خطا به کارگیری شوند . این شد که تصمیم گرفتیم به آنالیز معنای دقیق هر یک از این عبارت بپردازیم و ارتباط‌ و تفاوت‌های فی مابین آن‌ها را مشخص کنیم تا استعمال هر یک برای خوانندگان نوین روشن‌تر شود . پس از شما دعوت می‌کنیم تا با ما همپا باشید . 

طراحی سایت

تجربه 
کاربری با رابط کاربری گوناگون هست (UI != UX) بله، نیازی به گفتن این مورد فقدان . 
البته تفاوت این دو دقیقاً در چیست؟ بگذارید اول یک توضیح ساده و پر سرعت بدهیم منحصر اشخاصی که حوصلۀ کمتری دارند: 
تعریف 
UI و UX 
رابط کاربری یا واسط کاربری به مجموعه صفحات، تصاویر و المان‌های بصری – مانند دکمه‌ها و آیکون‌ها – گفته می شود که کاربر برای تعامل با یک دستگاه یا برنامه از آن ها به کار گیری میکند . 

منظور از تجربه کاربری هم آن تجربه و حسی می‌باشد که کاربر در هنگام تعامل با بخش‌های مختلف از تولیدات و سرویس‌های یک کمپانی داراست که مشتمل بر طرز تعامل او با رابط شماست . 

به 
تصویر پایین توجه کنید: 
content-ux-ui 

محتوا علتی هست که کاربر به وب‌سایت یا این که برنامۀ شما سر می‌زند و با آن تعامل برقرار مینماید . رابط کاربری گروه ابزارهای تعاملی میباشد که استفاده کننده برای تعامل با این محتوا از آنها به کار گیری میکند . تجربه کاربری نیز به مصرف این محتوا فعالیت دارد . این که مصرف آن تا حد ممکن برای کاربر بی آلایش باشد و وی با حس نیکی شما را ترک گوید . 

اینفوگرافیک: 
تفاوت میان UI و UX تامل 
میکنم با نگاه کردن به ظرف غذا غذای ذیل بتوانید بهتر متوجه تفاوت‌های پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری بشوید: 
تفاوت 
در بین UX و UI 
همان طور که می‌بینید، برای آغاز ما صرفا مواد اولیه داریم که به عبارتی محتوا هست . اکنون می بایست این محتوا را به نحوی در اختیار کاربر خود بگذاریم . اینجاست که طراح تجربه کاربری وارد معادله می‌شود . وی در رابطه مشتریان تحقیق خواهد کرد تا نیازهای آن ها را بشناسد . آن گاه مشخص خواهد کرد که معماری صفحات، نقشه وبسایت و المان‌های متفاوت به چه شکلی خواهند آمد . آن‌گاه کار طراح رابط کاربری شروع خواهد شد . وی این طرح نخستین را برخواهد داشت و آن را با واقعیّت یکی می‌نماید . که یعنی تمام مسئولیت‌های طراحی، گزینش رنگ و . . . به عهده او خواهد بود . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 14:28

در واقع شما نمی خواهید با وسعت کاتالوگ تولیدها خویش ، باعث سردرگمی مشتریان سایتتان شوید، بلکه منظور و هدف شما این میباشد که مشتریان بتوانند به راحتی از سایتتان استفاده نمایند و مایل باشند از طریق سایت فروشگاهی شما محصولات مدنظر خویش را بیابند . پایانی مشکلی که وب سایت مثال 1 با آن مواجه است و به عقیده اینجانب به همین دلیل می‌باشد که استقبال خیر از این وبسایت نمی شود، استفاده از سبک دیرین پباده سازی وب سایت مغازه اینترنتی میباشد . آن ها می بایست کارایی های اکثری بر روی تارنما خویش انجام دهند ، تا این وبسایت تمرکز بیشتری بر روی تولید ها داشته باشد و همچنین به کارگیری از آن معمولی تر شود . 

طراحی سایت

امکان 
برقراری رابطه با خودتان را سهل و آسان کنید راه و روش دیگر به منظور کسب اعتبار بیشتر در نزد مشتریان وبسایت ، این هست که در هر کاغذ شماره گوشی تلفن خودرا به چهره پررنگ ، ترجیحا در هدر تارنما قرار دهید . به این ترتیب مشتریان شما مطمئن می شوند که تارنما شما قابل اعتماد هست و نهایتا با اعتماد بیشتری از تارنما شما خرید می نمایند . همچنین نمایش شماره تلفن در وب سایت سبب می شود برای مشتریان این احساس به وجود آید که در چهره پیدایش هرگونه ایراد با محصولات یا با مغازه ، صرفا با یک تماس تلفنی می توان آن موردها را حل کرد . 

در این قسمت ، می توانید 2 مثال از پباده سازی وب سایت دکان اینترنتی که به وسیله وب سایت عالی انجام شده است را مشاهده فرمایید . 
در هر دو مسئله ، داده ها تماس در بخش هدر نمایش داده شده است: 
صفحه 
با اهمیت فروشگاه راراهو 

صفحه 
مهم مغازه واچ استور 55 موارد 
مختص و کلیدی را به مشتریان نشان دهید ممکن است متوجه گردیده باشید که برخی از نمونه کارهای تارنما خوب ، خصوصیت های خاصی مانند ارسال بدون‌پول یا عودت تولیدها ، را به مشتریان ارائه می دهند . این یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن نگرانی مشتریانی می‌باشد که تامل می نمایند از شیوه خرید از وبسایت شما ممکن می‌باشد در این موضوع ها با ایراد مواجه شوند . این تاءمل گذشته از خرید از تارنما شما به ذهن آن ها خطور می نماید پس بهتر میباشد در به عبارتی آغاز تمام این گرفتاری ها را برطرف کرد و مانع اعتراضات احتمالی از وبسایت فروشگاهی خویش شد . 

در 
این قسمت نمونه دیگری آورده ایم تا خوب تر این قضیه را ادراک کنید: 
نحوه ارسال بدون پول ، سیاست معمولی رجوع و برگشت جنس و تضمین قیمت مناسب برای تمام اجناس را در بالای وب سایت مشاهده نمائید . در واقع به این ترتیب به همه مورد ها ضروری و شبهه انگیز در همان بالای سایت پرداخته گردیده میباشد . به این ترتیب بازدیدکنندگان با مشاهده این موارد، بدون هرگونه نگرانی می توانند از سایت دکان اینترنتی شما خرید نمایند . شرایط ارسال اجناس یک عدد از کلیدی ترین مواقعی می باشد که حتما در طراحی مغازه اینترنتی می بایست به آن پرداخته شود، چون اکثر ترین برهان مشتریان برای عدم خرید از یک فروشگاه اینترنتی، مشخص نبودن وضعیت ارسال تولیدها میباشد . 

یک مطالعه فیس گرفته در این زمینه بیان کنده این واقعیت میباشد که 44% از مشتریان ، به عامل هزینه های بالای ارسال محصولات از خرید خود منصرف گردیده اند . در کنار مشاجره قیمت ها که همواره یک عدد از موضوعات دارای اهمیت به شمار می رود، می بایست در نظر داشته باشیم که سیاست مرجوعی و بازگرداندن اجناس هم یک عدد از مسائل حساس و مهم برای مغازه های اینترنتی به شمار می رود . در صورتیکه شما در مغازه اینترنتی خویش مواردی از قبیل ارسال مجانی ، تضمین برگشت محصول ها و قیمت های تضمین شده و یا این که بقیه مواردی که به مشتریان امداد می نماید تصمیم بگیرند از وب سایت شما خرید کنند را پیشنهاد می دهید ، حتما این موارد را با اطمینان حافظه و به فیس مضاعف آشکار و معلوم در ورقه حساس دکان اینترنتی خود قرار دهید . 

سعی نمائید با دقت به فضای کوچک جانور در کاغذ اساسی ، به جزئیات دقیقی در این مسئله بپردازید . به جای این که فقط عنوان فرمایید ” ارسال رایگان ” خوب تر میباشد بنویسید ” ارسال بدون‌پول برای پیشنهاد های فراتر از 100 هزار تومان “ . همت نمائید در مورد خصوصیت های مسئله علاقه مصرف کننده ، تا جایی که قابلیت و امکان داراست مطالب را به فیس صریح و روشن بیان نمایید ، زیرا در این رخ از به عبارتی ابتدای عمل ، انتظارات مشتریان به درستی تنظیم می شود . به این ترتیب درصورتی که شخصی در آخرین تراز خرید ، کمتر از مبلغ مدنظر شما خرید کرده و برای ارسال رایگان درخواست داده باشد اما با هزینه ارسال مواجه شود ، به هیچ عنوان تعجب نمی نماید چرا که از گذشته در این زمینه اطلاع رسانی بی نقص صورت گرفته می باشد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 14:57

تاریخچه و پیاده سازی تایپ مبحثی میباشد که نیز حال صدها جلد کتاب را به خویش اختصاص داده می‌باشد . در این مقاله،به مقدمه ای کوتاه از دنیای تایپوگرافی می پردازیم .در مقدمه مسایل و منش حل های مربوط به تایپ در طراحی وب و بعد از آن اصطلاحات حساس مربوط به فونت را تحلیل می کنیم،رهنمودهای علمی را ارایه می کنیم و به آنالیز خصوصیات فونت های خلافکار می پردازیم .با دعوا هایی که در مسئله مسایل مربوط به خوانایی ارایه می نماییم و سوالاتی که در موضوع به کارگیری از رمز تیتر های داینامیک آنلاین مطرح می نماییم . 

طراحی سایت

تایپ 
در وب زمانی که مشاجره اینترنت و گزینش فونت برای نمایش در مرورگر مطرح می شود،دیگر فرقی نمی کند که 10 فونت در کومپیوترتان نصب کرده باشید یا 5000؛در اینجا باید کوچک ترین مخرج مشترک آن‌ها را در حیث بگیرید .در دهه 1990 در برهه زمانی کوتاهی رسم بر این بود که طراحان وب سایت از هر فونت بی اسم و آدرس که دوست داشتند به کارگیری می کردند و آن گاه این گزاره را در وب سایت قرار می دادند «این وبسایت با فلان فونت خوب تر دیده می شود،برای دانلود اینجا را کلیک فرمایید .» و نیز خود فونت را برای دانلود در تارنما قرار می دادند .این روش خیر تنها ضابطه حق نشر را نقض می کند بلکه از بازدید کنندگان نباید توقع داشت که فقط برای رویت کرد ن وب سایت ما زحمت این دسته امور را به خودشان دهند . 

تعداد خانواده های فونت که بصورت ترقی در هر دو سیستم عامل عمده پشتیبانی می شود،بسیار قلیل هست .این لیست دربرگیرنده 9 خانواده فونت می باشد که به آن لیست بی خطر می گویند .عیب این لیست آن میباشد که قابلیت تنوع متعددی را در هر دسته فونت آماده نمی کند . به عنوان مثال در صورتیکه یک فونت سان سریف (sans-serif)استاندارد نیاز داشته باشید، بدون چاره می باشید تا از فی مابین Ariyal,Trebuchet MS,Verdana یک عدد را انتخاب نمایید . ممکن است این تعداد فونت برای کسانی که تعداد فونت بالایی را ندیده اند کافی باشد البته برای آن نوع از افرادی که فونت های سان سریف دیگر مثل Univers , Futura ,Helvetica Neue واقف می باشند استعمال از فونت های بی خطر دشوار می باشد . 

خصلت font-family(property) در CSSبه شما این امکان را می دهد که چند فونت را به ترتیب ترجیح گزینش کنید .اگر فونت نخستین در دسترس نباشد،از فونت دوم استفاده می شود و در صورتی‌که فونت دوم نباشد ار فونت سوم به کار گیری می شود و الی آخر . 

گزینش دومتان او‌لین برنامه جایگزین شما می‌باشد و برای آن Georgia را تعیین می نمایید .اگر کاربران فونت Calisto MT را نصب نکرده باشند،فونت Georgia را خواهند رویت کرد .با آن که Georgia در لیست بی خطر قرار دارد،بعضی از افراد ممکن می‌باشد آن را نصب نکرده باشند .Time New Roman معادل نزدیک آن می‌باشد براین اساس بد نمیباشد که آن هم به تیتر آیتم بعدی به لیست خویش اضافه فرمائید .برای این‌که لیست ترجیحات خود را کامل شدن فرمائید تا برای کاربران که هیچ کدام از فونت ها را نصب نکرده اند مطلوب باشد،چیزی را که W3C که به آن خانواده فونت عمومی می گویند اضافه فرمائید .خانواده فونت همگانی دربرگیرنده cursive ,sans-serif ,serif که مشابه فونت های خوشنویسی یا این که دست نویس و fantasy یا این که جدید ظهور و monospace میباشند .تمام فونت هایی که در لیست خویش تعیین کردید از خانواده سریف می باشند بدین ترتیب باید این خانواده همگانی را ذکر نمایید .در مجموع،اعلان font-family بصورت تحت می باشد . 

Font-family:’Calisto 
MT’,Georgia,’Time New Roman’ ,serif; 
نشان 
دادن نوشته در تصاویر این انتخاب ترجیحی فونت خیلی خوب میباشد البته در شرای دلتان بخواهد که بازدید کنندگان متنی را واقعا با یک فونت مشخص و معلوم ببینند می توانید از تصاویر برای نشان دادن متن زمینه نظر به کار گیری کنید . 

از یک فونت خاص برای متنی که مرتب تغییر می کند مثل عنوان ورودی های یا این که سایت خبری که می توانید با ساخت و بارگذاری (Upload) مرتب تصاویر متنی چه بسا برای کساتی که در استفاده از تصاویر دستکاری متن مهارت دارند،کاری خسته کننده می باشد .در‌صورتی‌که بخواهید برای یک مشتری که از فتوشاپ یا این که HTML نمی داند پباده سازی وبسایت انجام دهید این مورد دیگر اصلا مناسب نمی باشد . 

جایگزینی 
نوشته با sIFR امروزه رایج ترین گزینه برای جایگزینی فلش مموری توسعه پذیر Inman سیفر (sifr) میباشد .این فناوری به طراحان امکان می دهند که با استفاده از قابل انعطاف افزار حافظه فلش و جاوا اسکریپت، فونت های مورد حیث خویش را برای تیتر ها اعمال نمایند .فرض دارای اهمیت در استفاده از sIFR این میباشد که فیلم های فلش مموری قابلیت آن را دارند که فونت ها را درون خویش جای دهند(sembed) آن ها را با زیبایی و با anti-aliasing (خوش نمایی) بدون نقص به اکثریت یوزرها وب که حافظه فلش را نصب کرده اند عرضه کنند و جاوا اسکریپ هم بضاعت این دارد که اشیای HTMLمورد حیث را با یکدیگر،تکنیکی را به اسم جایگزینی فلش مموری اینمن (IFR) ابتکار کرد که بعدا تبدیل به Sifr شد .IFR یک دگرگون سازی انقلابی برای تایپوگرافی در وب بود البته چندین مشکلی داشت .عیب اصلی آن این بود که فقط برای جایگزینی یک سطر متن می شد از آن به کار گیری کرد .مایک دیویدسون و مارک وبن و نیز تعداد متعددی از پشتیبانی کنندگان و تست کنندگان با توجه به قابلیت این فناوری راهحلی مستند شده به نام Sifr را ساخت کردند که به کارگیری از آن سادگی بوده و به چهره باز متن(OPEN SOURCE) در اختیار جامعه برنامه نویسی قرار داده شد . 

افرادی که در مورد شیوه های مبتنی بر حافظه فلش و جاوا اسکریپت که برای خلل ها اینترنت بدبین هستند،باید بدانند که sIFR یک راه و روش حل کاملا قابل دسترس میباشد که فارغ از ایراد به درجات تحت خیس منتقل می شود . در شرای کاربران فلش مموری را نسب نکرده باشند یا جاوا اسکریپ را خاموش کرده باشند،همان متن سابق مرورگر را خواهند روءیت کرد که قرار بود با جاوا اسکریپ و فلش جایگزین شود و در صورتی‌که بطور کلی نسبت به این روش بدبین هستید،بهتر هست بدانید که این منش به کار گیری کنندگان بلندمرتبه منزلت و روز افزون دارااست که دربرگیرنده کانال ABC, nike می شود .احتمال دارد پیدا کردن نمونه هایی از متن sIFR در وب وب سایت ها عمل سادگی نباشد،مخصوصا هنگامی که از آن برای سناریو فونت هایی به کار گیری می نمایند که غالبا روی کامپیوترها نصب شده هست .برای مثال ABC News از sIFR برای نشان دادن تیتر خبر ها با فونت Futira به کارگیری می نماید . Futiraفونتی می باشد که برای کاربران OSX بطور پیش فرض نصب می شود،ولی ABC با به کارگیری از sIFR می تواند مطمئن باشد که اکثریت مطلق کاربران،تیترها را با فونت یکسانی خواهند رویت کرد . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 12:28